Daugavpils pilsētas 32.pirmsskolas izglītības iestāde

Aktuālitātes

Februārī 32.pirmsskolas izglītības iestādes izglītojamie kopā ar vecākiem ar skolotājām ar nepacietību gatavojās “Draudzības mēnesim”. Mūsu iestādē šis mēnesis ir kļuvis par tradīciju aktualizēt draudzības nozīmi katrā cilvēka dzīvē, pārrunājot par īstās draudzības likumiem, darbiem un nedarbiem, kurus var sadarīt kopā ar draugu. Par nozīmīgu jautājumu izglītojamie uzsvēra draudzības “dzīvesvietu”, meklējot atbildi “Kur un cik … Continue reading

Mūsu izglītības iestāde vienmēr godā senās latviešu tradīcijas, tāpēc 11.februārī mēs svinējām  Meteņus. Pasākumā piedalījās 7., 9., 11. un 12. grupu bērni. Meteņi ir vieni no latviešu gadskārtu svētkiem, kas tradicionāli tiek svinēti februārī. Meteni visi gaidīja ar prieku, jo līdz ar tā aizvadīšanu pienāk pavasaris, dienas pamazām kļūst gaišākas un saulainākas. Pasākuma laikā bērni … Continue reading

  Runājot par putniem “Putnu barotavas” tēmas ietvaros, mūsu grupas bērni gatavoja smalkmaizītes- putniņus un sviestmaizes “Angry birds”. Nodarbības laikā bērni ātri pārvērtās par īstiem maziem pavāriem un ar iedvesmu rullēja mīklu un rotāja savus izstrādājumus, iepazinās ar garšaugiem un garšvielām. Vēlāk ar iedvesmu un apetīti izbaudīja savus izstrādājumus, sēžot pie galda ar tējas tasīti. … Continue reading

“Svecītei ir sava liesmiņa, tā ir svecītes sirsniņa” /Ojārs Vācietis/ Klāt gada visīsākais mēnesis. Februāri izsenis dēvējuši par Sveču mēnesi. Tomēr arī senos laikos nebija svinams viss mēnesis, bet gan tikai viena diena – 2. februāris. Sveču diena iezīmē ziemas vidu, kad pavasaris nav vairs aiz kalniem. Šajā laikā katram pietrūkst saules enerģijas, tāpēc sveces … Continue reading

Latviešu valodas aģentūra (LVA) nāk klajā ar jaunu latviešu valodas apguves spēli „Vārdiņš, vārdiņš, teikumiņš”, ko ērti spēlēt ne vien datorā, bet arī mobilajās ierīcēs. Spēle piemērota pirmsskolas un sākumskolas skolēniem. Spēles laikā bērni pilnveido latviešu valodas vārdu krājumu, apgūst gramatiskās formas un mācās raksturot attēlos redzamās situācijas.